رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان 

تمام تلاش خودمان برای حفظ سهمیه داورانمان انجام خواهیم داد 



هم اندیشی روسای کمیته داوران استان های کشور به صورت وبینار با حضور سرپرست دبیرکلی و سرپرست کمیته داوران فدراسیون برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، نشست هم اندیشی روسای کمیته داوران استان های کشور با حضور حسن کامرانی فر و خداداد افشاریان به صورت وبینار برگزار شد. در این نشست که عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان در آن شرکت کرده بود نقطه نظرات کلیه روسا و دپارتمان داوری سراسر کشور  در راستای رشد و توسعه داوری کشور بیان شد.
معماری در این وبینار بیان داشت: داوران هرمزگانی باید در تمامی مسابقات کشور نقش داشته باشند و قضاوت آن در مسابقات کشوری کوچکترین حق آن هاست که کمیته داوران و دپارتمان داوری از این حق آن ها دفاع خواهد کرد. وی بیان داشت : اگر کمیته داوران کشور قصد دارد از تعداد داوران کمتری در مسابقات استفاده کند نباید داوران استان های که سهمیه کمتری در کشور دارند را فدای این کار بکند.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: در این چند سال کمیته داوران هرمزگان زحمات زیادی کشیده است که در حال حاضر هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان داور در سطح مسابقات فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در کشور داریم و نباید این سهمیه به راحتی از بین برود و برای حفظ این سهمیه تمام تلاش خود را خواهد کرد.  معماری اظهار داشت: داوران هرمزگانی این توانایی را دارند که هم در مسابقات فوتبال و هم فوتسال کشور قضاوت های خوبی داشته باشند و امیدوارم که کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حق داوران استان ما جفا نکند. 
لازم به توضیح است که این جلسه بعد از گذشت چندین سال که جلساتی با روساهای استانی و مسولان فدراسیون برگزار نشده بود به صورت وبینار و آنلاین برگزار شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها